מלון בטיול לדובאי

טיול לדובאי – הסיפור על הטיול שלי

אז בין ה 25-28 באוגוסט נסענו לטיול בדובאי והחלטתי לכתוב על כך ולשתף אתכם בסיפור.

יום 1 (25 באוגוסט): נחתתי בדובאי בסביבות השעה 7 בבוקר, עברתי את ההגירה במהירות (בניגוד למה שחשבתי, כיוון שיש קציני הגירה רבים ),
 ואז קיבל את פניי מדריך טיולים ערבי שנתן לנו את כל מידע הכרחי בנוגע להזמנת מלונות ודובאי.

לקח קצת זמן המתנה בטרמינל 3, שנראה מדהים אגב.
 לאחר זמן קצר לקחו אותנו למלון.

צרה קטנה התרחשה כאשר שמנו לב שלא אספנו את העגלה לתינוק שלנו, אז מיד לאחר שהגענו למלון חזרנו לשדה התעופה, ואחרי המתנה קטנה מצאנו אותה וחזרנו שוב אל המלון.

הבחירה שלנו היתה Admiral plaza hotel מלון 3 כוכבים מעולה.

לאחר מנוחה של כמה שעות נסע לקניון דובאי. בכנות, זה היה ענק, יפה מאוד ואלגנטי.

כמעט בכל מקום למקרה שמישהו ילך לאיבוד, ישנם לוחות כיוון  בכל סיבוב בקניון מה שהיה מועיל וטוב.

המחירים לא ההיו ממש זולים כמו שחשבנו אז לא קנינו יותר מדי.

מלון אדמירל פלאזה בדובאי
admiral plaza hotel dubai

החלק העליון של המלון בורג' חאליפה

בשעה 18:30 הזמינו אותנו לחלק העליון של בורג חאליפה, אז מיהרנו לדלפק, ולאחר המתנה קצרה בתור, היינו במעלית המדהימה שעלתה לקומה 124 מאוד מהר.

בכל מקרה, הנוף העליון של בורג' חאליפה היה מדהים …
אפשר לראות קילומטרים משם.

ראיתי משם את בורג' אל ערב, אי עולמי ונוף מרתק של דרך שייח זייד.

זמן קצר השמש שקעה והאורות נדלקו, שהכפילו את הנוף היפהפה.

היה שווה ללכת לשם. כל פינה שעברנו נתנה תצפית שונה על דובאי וזה היה כל כך יפה, נשארתי שם יותר משעה.

בקניון דובאי, היה KFC שהיה די טוב.  אגב באמת צריך רגליים חזקות בשביל ללכת בקניון דובאי, צריך ללכת הרבה, כי זה עצום 🙂

אחרי ארוחת הערב, יצאנו לראות את המזרקות שהיו מדהימות.

הקושי היחיד לעמוד בחוץ היה שהיה לח וחמים מדי גם בלילה, מה שקיצר את השהייה שלנו בחוץ.

אחרי זה לקחנו מונית חזרה למלון.

אני חייב לומר, רמת המוניות שם פשוט מטורף!
וכך גם המוניות. הם היו נוחות במיוחד, ממוזגות ומודלים של מוניות מדהימות.

וידאו של מוניות בדובאי

יום שני בטיול - קניון האמירויות

יום 2 (26 באוגוסט): אחרי שאכלנו ארוחת בוקר נחמדה במלון, נסענו ישר לקניון האמירויות. זה היה קניון נחמד, יפה מאוד, אבל הרבה יותר קטן בהשוואה לקניון דובאי.

החנויות היו כמעט זהות וכך גם המחירים. ראינו את סקי דובאי, לא התחשק לנו להיכנס פנימה, לקח לנו הרבה זמן להגיע.

אכלתי טקסס צ'יקן בארוחת הצהריים באיזור האוכל (מכיוון שאני מאוד אוהב עוף מטוגן).

משם לקחנו מונית לתחנת המונורייל של פאלם ג'ומיירה והחלטתי לנסוע לפאלם אטלנטיס דרך מונורייל.

המונורייל היה טוב והנופים היו מדהימים, הרכבת הייתה כמעט ריקה אז ישבנו בחזית כדי לקבל את הנופים הטובים ביותר.

לאחר שירד ב- Aquaventure, הלכתי לכניסה הראשית של פאלם אטלנטיס, הלחות הרגה אותנו, אבל איכשהו הסתדרנו איתה.

אטלנטיס הייתה טובה ושקיעת החוף נראתה יפה.
משם החלטנו ללכת לחוף ג'ומיירה ביץ ', אך למרבה הצער פקקים בתנועה בדרך שייח זייד, ולקח כמעט שעה להגיע לשם.

זה הפתיע אותי שלא היה תאורה על החוף והחוף היה חשוך לחלוטין.

הנחתי שיהיו אורות על החוף אם מישהו רוצה טיול על החוף, אבל לא היה.

המלונות והבניין היו נחמדים. חזרנו משם למלון, וחבר שלי לקח אותנו לאכול במזנון הלילה של המנגל בבור דובאי שהיה מדהים.

יום שלישי של הטיול - שוב קניון דובאי

יום 3 (27 באוגוסט): הלכתי לחבריי המשפחתיים בקראמה, ואחר הצהריים נסעתי שוב לקניון דובאי לרצונה של אשתי 🙂

ראיתי את האזורים שפספתי פעם קודמת כמו המפל ומשטח ההחלקה של דובאי.

שוב היו אנשים רבים, וביליתי שם כמה שעות, בערב הלכתי לחוף הציבורי של ג'ומירה וביליתי זמן מה במים חמים 🙂

מהחוף היה נוף יפה של בורג 'אל ערב ומלון ג'ומיירה ביץ'.

הלכנו למלון אחר כך מכיוון שהיינו מזיעים מדי, התרחצנו החלפנו בגדים, ונסענו למרכז העיר דירא עם חברי, ולאחר מכן אכלנו ארוחת ערב נחמדה באיזה מסעדה פקיסטנית ליד נחל דובאי (לא זכר את השם).

עמדנו גם זמן מה ליד נחל דובאי לראות את בניין NBD ומגדלי התאומים.

חזרנו למלון מוקדם יותר כי היה עלינו לארוז שוב לטיסתנו בשעת הבוקר המוקדמת לישראל.

בסך הכל, מצאתי את דובאי פשוט מדהימה, מודרנית ביותר ומקום שחובה לראות.

הכבישים היו עצומים עם אנשים שנסעו במהירות גבוהה.
 אהבתי את דרך שייח 'זייד, זה היה עצום ומקסים, אני לא יכול לבטא במילים!

מזג האוויר היה מעט בעיה שהפכה את השהייה בחוץ לקשה לנו, אך מלבד זאת מצאנו את השהות הקצרה בפעם הראשונה נחמדה וטובה.

בכנות, דובאי מדהימה ולא יכולה לחכות לחזור (אבל בחורף .. חחחח ).

סיכום הטיול המדהים הזה !

אם צריך לסכם אז אומר שבטוח שנחזור שוב למקום הנפלא הזה !
בעבר חששנו לנסוע לאיחד האמירויות אבל הרגשנו בטוחים בכל שלב, כל האנשים היו חמים.

קבלת הפנים גם במלון ובכל מקום שהלכנו היו נעימות, יש מקומות מדהימים לראות !
נעזרנו המון באינטרנט כי לא באמת היה לנו מושג לאן ללכת וכו…

למזלנו מצאנו את החבר ( מדריך ) שעזר לנו משך הטיול עם המלצות בדובאי ולאן כדאי ללכת ולאן לא.
ממליץ מקרב לב לבקר בעיר הנפלאה הזאת, ללא ספק נחזור לזמן ממושך יותר, לא חושב ש 3 ימים מספיקים!